fredag 18 oktober 2013

"Synden staffar sig själv"

Nackdelen, eller nackdel är det väl egentligen inte om man tänker efter. Men i alla fall är att "synden straffar sig själv" och det stämmer verkligen i detta fallet. I går åt vi potatisgratäng och aj aj min mage mår inte bra idag. Gasig är jag och toaletten och jag är bästa vänner idag.
Jag ska berätta om min nyårsdag, på nyårsafton så åt vi massa gott med vänner. Dagen efter herre min gud jag trodde på riktigt att jag skulle skita ut mina tarmar. Det var så illa att jag fick hemorrojder, jag var på toaletten säkert 10 gånger på en dag och fy vad illa jag mådde. Detta höll på ett par dagar sen gav det sig.
Så jag vet att jag och potatisgratäng går väl inte så jätte bra ihop men i går åt jag lite och det lilla jag åt straffar sig idag.
Ja men så är det och det vet jag så "synden straffar sig själv"...

Vad händer denna fredagen då?

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar